18 jävla år

Tja bloggen! Var typ flera månader sen jag skrev typ! Men tänkte att jag slänger in ett inlägg. I fredags fyllde jag 18 år! Den dagen tillbringade jag med min släkt och köpte cigg, blev inte ens leggad vafan :(. Enda sen dess har jag känt att jag bara vill starta om mitt liv på nytt och göra nåt g4let ;0 Man brukar ju säga att man varit död fram tills ens 18års dag, så idag är jag 3 dagar gammal ;). I lördags hade jag fekkeboi, ni som inte var där missade något. I början hade jag tjejmiddag för 10 pers där vi åt och jag fick finfina presenter, love my boys lixom <3 Gjorde ju event och sa att alla skulle komma 22, men kl 22 var det fortfarande bara vi där, så vi hade lite panik haha. Sen helt plötsligt fem minuter senare så strömmar det in med folk, typ 40 st kom inom fem minuter och resten därtill. Jag var rätt panikig hela kvällen och nojade mig som fan, slutade med att jag låste in mig i mitt rum och drack upp alla cider jag hade på 10 min.. :| efter det hade jag roligare typ haha. Folk badade i poolen och jacuzzin fram tills 5 på morgonen :||| Dagen efter var den värsta dagen i mitt liv, det var så mycket att städa att jag trodde jag skulle sjunka genom jorden. Lite roligt är att det flöt runt ett par jeans i poolen, och när vi drog upp dem låg det en mobil där i?! Sen hade nån skrivit fuck fuck fuck i hela mitt förråd vilket var lite sådär halvt omoget gjort. Jag får iallafall aldrig ha fest för mina förädrar igen :$ Och trots allt ångrar jag ingenting, tack för att ni kom och gjorde min kväll! ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellothere.blogg.se

livets snackigheter

RSS 2.0