Faire du jogging

Ni som känner mig väl vet att jag aldrig har varit inne i sporter, överhuvudtaget.. Jag hatar att röra på mig för jag är lat as hell.. Min största dröm är lixom att sväva runt in en rullstol som i filmen wall-e.
Därför är det väldigt skumt för mig att jag har joggat här två gånger, ena gången en och en halvtimma (?!) utan att stanna en enda gång, och igår i 40 minuter då Amanda var med också. Och det sjuka är att det var hur najs som helst? Jag mådde verkligen sjukt bra! Man springer lixom i perfekt värme, solen har precis gått ner, man springer förbi villor stora som palats och enorma hotell, det luktar så gott i luften och det är lite vind. Låter som världens poet men vill bara säga att jag skulle kunna jogga här varje dag, endast för att det är skönt och kul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellothere.blogg.se

livets snackigheter

RSS 2.0