Bild summering av 2012

Ja jag vet att jag är två veckor efter, men bättre sent än aldrig. Tänkte iallafall vara askul och göra det här så, både för er och för mig som kan gå tillbaka i tiden och kolla lite! Btw så är det inte hela 2012 utan fram tills den 16 april :) Orkar inte göra hela året idag. 
Japp! Det här är alltså från förra nyår, vi var ett gäng på 15 personer som kände varandra väl. Vi var ända ute i bro hos micke som bodde fettnaiz. Jag, tänkte vara ashård och söp som en idiot direkt när vi kom dit, resultatet blev att jag inte kommer ihåg inte ett JÄVLA skit. Men tydligen blev jag skitfull, slog sönder grejer, ramlade, spydde, och däckade i mickes säng innan 12slaget.. hahaha. Jag minns inte men jag hade skitkul iallafall. Vaknade morgonen efter med bilder på iphone strulandes med tjejkompisar och barndomsvänner (?) 
hahaha, var på ett party hos Martina i början av året, och Melina var veldigt het den kvällen. 
hahah hittade min dagbok från fyran. Jag och Emma var då kära i en kille som vi kallade för HT, som skulle stå för HET hahaha. Sen andea bilden är då menad till Pernilla haha, hon måste ha varit väldigt taskig lol. 
Jag hade långt hår. Behöver ej säga mer. 
På alla hjärtans dag var jag singel, ensam och sur. 
hahaahah pernillas mamma så jävla rolig. 
Emma och Pernilla invarderade mitt hus när jag kom ut med att jag hade resnat mina kläder! (y) 
Mammi var i dubai och tog med sig hem lite najs (y) 
Som alla kanske redan vet så var min lilla boyfriendi Klas borta hela förra vintern i Thailand med sina kompisar. Vi snackade lite innan han åkte dit och när han kom hem hatade han mig :) så det här var första gången jag träffade honom efter han kommit hem(vilket var en månad efter). Då hade jag, Pernilla och Linnea varit på bio när Espi bjöd oss hem till Klas, så jag och Pernilla drog hem till Klas för att kröka med dem två, jag blev jättefull, somnade på toan och vaknade hemma hos Klas. Sen tyckte jag det var så mysigt att han höll om mig morgonen därefter så jag tog mig an och skrev till honom om han ville ses. Och det var väl därifrån vi blev på G och eventually tillsammans! Aaaaaaaw right? -.-

Jag och Pernilla var på kryssning! Det var världens problem eftersom vi hade jättesvårt att få tag på dricka, slutade iallafall med att världens läskigaste man bjöd oss på drinkar och sen var vi tvugna att gömma oss för honom. Sedan gick vi också på massage vilket var asnajs, och sedan köpte jag en väskish! (y) Mådde rövhål dagen efter och ville bara sjunka genom jorden för Espi hade fest dagen efter så jag kunde inte stanna hemma och sova. Men jag gick dit och hade hur kul som helst iallafall! 
Orre-pernilla och orre-jag hade förr i tiden väldigt underhållande dagen-efter sms konversationer haha! 
Så fort solen började komma fram kändes det som att man hängde på Baresso varje dag, saknar er flickisar <3
Pernilla Björklund jävla meangirl!
Besökte jeessies fina hem och vi gick upp till hennes tak vilket var världens najsigaste utsikt! 
Klas watching me writing the word ADELE :$
Jag la upp den här bilden i hopp om att folk inte skulle se att jag hade redigerat den, hahaha dör jävla retard jag va. 
Klas började sova lagligt hemma hos mig (med mammas tillåtelse haha) och fick använda morfar som sovtröja :) 
Jag och Klas började hänga fett ofta och han käkade frukostar i solen med mig :) 
Jag och Pernie besökte museum, vi hade lite kul lol! 
Hittade världens skummaste artikel i ekerös tidning, vilket idiot baxar en toalett hahah? 

Min familj drog en spontanare och köpte sig en leksak :) Gissa vem som fick välja bilen? ;)

Jag åkte till Bad Gastein på påsklovet och hade the time of my life! Det var helt sjukt vad kul jag hade, jag skaffade nya vänner, festade, åkte skidor och massa annat, typ rökte inomhus haha! Saknar som fan :( 
 
 
  
Den 16 april, dagen efter jag kom hem från Bad Gastein. Jag och Klas sjukanmälde oss båda två och åt världens godaste brunch den dagen också, sen gick vi promenad i t-shirt för det var sjukt varmt då! Samma dag blev vi officiellt tillsammans :') Nu är det 9 månader senare och vi har fortfarande världens bästa förhållandre(true shit). 
 
Japp sen här det inte hänt mer, skaffade förhållande och nu har jag inget liv mer! Haha nej skojar bara, men det är här mitt ena iphone album slutar och jag orkar inte lägga upp bilder från 8 ytterligare månader av året eftersom då skulle det här ta flera timmar.. Men ni får en del 2 en annan gång :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellothere.blogg.se

livets snackigheter

RSS 2.0